سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید یک وب سایت داشته باشیم؟

 

why-should-we-have-a-website

چرا باید یک وبسایت داشته باشیم؟ چرا هزینه طراحی سایت را متحمل شویم؟

با توجه به رشد و گسترش دنیای اینترنت شاید این سوال که چرا باید یک وبسایت داشته باشیم یک سوال پیش پا افتاده و قدیمی به نظر بیاید اما در مقابل دلایل بسیاری برای کاربران وجود دارد که آنها را از داشتن یک وب سایت منصرف می‌کند.

مهمترین دلایل داشتن یک وب سایت

  • امروزه مردم کالا و خدمات و نیازهای مد نظر خود را در دنیای اینترنت جستجو می کند.
  • با قرار دادن اطلاعات کالاها و خدمات شغل و حرفه ای خودتان در وب سایتتان به میزان بسیار زیادی در زمان و هزینه و تعداد پرسنل تان صرفه جویی کنید.
  • امروز داشتن یک وب سایت برای یک کسب و کار به نوعی تایید کننده آن کسب و کار و یک نوع استاندارد برای آن کسب و کار می باشد.
  • وب سایت شما شعبه 24 ساعته کسب و کار شما می باشد.
  • هزینه پرسنل پذیرایی و زمانیکه برای ارائه اطلاعات به مشتریانتان صرف می شود بسیار بیشتر از هزینه طراحی یک وب سایت خوب است.
  • طراحی یک وب سایت حرفه ای و درج محتوای تخصصی در آن می تواند شما را به عنوان یک مرجع در کسب و کار خودتان معرفی کند.
  •   برای  مشاهده یک وب سایت هیچگونه محدودیت جغرافیایی وجود ندارد یعنی مشتریان شما در نقاط گوناگون جهان به اطلاعات کسب و کار شما دسترسی دارند.
  •  شما می توانید به صورت مستقیم کالاها و خدمات خود را در وب سایت تان به فروش برسانید و هزینه آنها را به صورت آنلاین دریافت کنید.
  • شما به سادگی می توانید با قرار دادن فرم های مختلف برای ایجاد ارتباط با مشتری ، اخذ نمایندگی ، نظرسنجی های گوناگون از وب سایت داستان استفاده کنید.
  • اگر یک وب سایت حرفه ای داشته باشید و از خدمات سئو برای آن استفاده کنید وب سایت شما هر روز ارزشمندتر خواهد شد و مشتریان شما با جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل شما را پیدا خواهند کرد.
  • اگر شما یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید برای طراحی وب سایت یک بار هزینه خواهید کرد اما تبلیغات چاپ بارها و بارها و بارها برای شما هزینه بر می باشد.
  • تبلیغات چاپی به یک محدوده مشخص جغرافیایی محدود می‌شود اما وب سایت شما هیچگونه محدودیت جغرافیایی ندارد.
  • سئو سایت در کنار طراحی سایت به جذب مشتریان بالقوه برای وب سایت شما کمک بسیاری خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی : چرا باید یک وب سایت داشت؟ اهداف طراحی سایت چیست؟


مهمترین دلایلی که افراد را از داشتن یک وب‌سایت منصرف می‌کند و یا ارزش داشتن یک وب سایت حرفه ای را ناچیز و بی ثمر جلب می دهند دلایل زیر می باشد.

هزینه طراحی وب سایت

طراحی یک وب سایت حرفه ای کارآمد هزینه بالایی دارد و این هزینه بالا معمولاً افراد را از داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد پشیمان کند

فعالیت در شبکه های اجتماعی

بارها و بارها برای من که در زمینه ی طراحی وب سایت و بهینه سازی و سئو وب سایت فعالیت دارند پیش آمده که با مشتریانی روبه‌رو می‌شوم که شبکه های مجازی مانند

اینستاگرام

فیسبوک

توییتر

تلگرام

وایبر

لاین

گوگل پلاس

لینکدین

و غیره

را به داشتن یک وب سایت ترجیح می دهد.

هزینه پشتیبانی و نگهداری وب سایت

یک وب سایت پویا کارآمد و زنده ای نیاز به نگهداری پشتیبانی و به روز رسانی دارد گاهی اوقات هزینه ی پشتیبانی یک وب سایت برای مالک وب سایت توجیه ناپذیر جلوه می کند.

دلیل این افراد در نگاه اول شاید منطقی و درست به چشم بیایند.

دلیل این افراد برای ترجیح دادن شبکه های مجازی به یک وبسایت این است که

  1. داشتن و فعالیت در شبکه‌های مجازی هزینه ای برای آنها در بر ندارد
  2. شبکه های مجازی به شدت مورد استقبال مخاطبین قرار گرفتند

این دلایل کاملاً درست می باشد اما  فعالیت شبکه های مجازی در ایران هر  روز می‌تواند با اختلال و فیلترینگ مواجه شود.


مقاله پیشنهادی : با سئو سایت نتایج ابتدایی گوگل را تسخیر کنید


شما مالک شبکه مجازی خودتان نیستید صرفاً بهره‌بردار هستید

اگر شما در شبکه مجازی مثل وایبر یک کانال و یا گروه بسیار عظیم و گسترده ای راه اندازی کرده باشید با فیلتر شدن وایبر و کوچ مخاطبین به تلگرام تمام اندوخته های شما از دست می‌رود.

پس اگر به دنبال یک انتخاب صحیح و درست می باشید شما باید در شبکه های اجتماعی فعالیت بسیار گسترده ای داشته باشید و این فعالیت را به سوی وب سایت خودتان سوق بدهید شبکه های اجتماعی باید باعث ارتقاء وب سایت شما بشوند تا وب سایت شما هر روز ارزشمندتر و پر بازدید تر و درآمدزا تر باشد پس درست انتخاب کنید

با خدمات طراحی وب سایت و سئو سایت تیپ تاپ لب هر روز حرفه ای تر دیده شوید


» نظر

دوربین مدار بسته واردات و فروش انواع دوربین مدار بسته

واردات و فروش انواع دوربین مدار بسته

شرکت فنی مهندسی نگاه سیستم از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه واردات و اجرای سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته آغاز نموده است. این شرکت با داشتن کادر مهندسین  مجرب و  متخصص امکان واردات مشاوره طراحی فروش نصب و راه اندازی آموزش و خدمات پس از فروش را فراهم آورده اند .

همچنین شرکت نگاه سیستم با هدف جلب رضایت مشتری و ارایه خدمات با کیفیت بالا واردات و مونتاژ دوربین های مدار بستهhinix را به بازار ارایه کرده است.

معرفی کمپانی برند hinix 

کمپانی hinix  در سال 2008 تاسیس گردیده است نبوغ و نوآوری hinix باعث شد تا این کمپانی به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو برای محصولات دوربین های مدار بسته در چین مطرح شود. ما در تحقیق و توسعه تولید انواع مختلف سیستم های نظارتی از جمله دوربین های آنالوگ دوربین های (IP AHD)DVR. NVR. AHR   و غیره با توسعه و پیشرفت در این سال ها و تخصص مهندسین hinix در آینده ی نزدیک محصولاتی با تنوع بیشتر و تکنولوژی جدیدتر گامی بلند در عرصه سیستم های نظارتی برخواهد داشت. ما به اصل کیفیت در رشد فناوری و توسعه و خدمات برای همیشه پایبندیم. تکنسین های کنترل کیفیت ما با بررسی تمام محصولات دوربین مدار بسته قبل از حمل و نقل اقدام می کنند. محصولات ما دارای گواهینامه iso9001 و سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه های بین المللی مانند CE-ROHS-FCC می باشند. تا به امروز محصولات ما به بیش از 50 شرکت در بیش از 30 کشور در جهان به فروش می رسد.

شرکت فنی مهندسی نگاه سیستم تنها نماینده رسمی کمپانی hinix در ایران بوده و آماده پذیرش نمایندگی در سراسر کشور می باشد.


» نظر

کارت تخفیف پزشکی درمان یار چیست؟

کارت تخفیف پزشکی

کارت تخفیف پزشکی  درمان یار چیست؟

کارت تخفیف پزشکی درمان یار این امکان را فراهم میکند که در خدمات

که عمدتا تحت پوشش خدمات بیمه ای نبوده و یا از پوشش مناسبی برخوردار نیستند ، و استفاده از این خدمات هزینه های سنگینی را به ساختار اقتصادی فرد و خانواده وارد می کند و گاهی همین فشار سنگین مالی بهانه ای برای درمان نکردن و یا به تاخیر انداختن درمان مناسب می شود.

چرا کارت تخفیف پزشکی درمان یار؟

شما عزیزان با در اختیار داشتن کارت تخفیف پزشکی درمان یار می توانید تا 60 % از هزینه های کمر شکن درمانی و پزشکی خود را کاهش دهید و با داشتن کارت تخفیف پزشکی درمان یار میانگین سلامتی و بهداشت خود و خانواده عزیزتان به میزان بالایی افزایش دهید.

آیا کارت تخفیف پزشکی درمان یار یک نوع بیمه است؟

خیر . کارت تخفیف پزشکی درمان یار مثل یک پوشش بیمه ای هزینه های درمانی شما را کاهش می دهید اما یک کارت بیمه ای یا یک بیمه نامه نیست.

مقایسه کارت تخفیف پزشکی درمان یار با پوشش بیمه ای

1-شما برای پوشش بیمه ای باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید و شرایط خاص بهره مندی از پوشش بیمه ای را داشته باشید تا تحت پوشش بیمه قرار بگیرید اما برای بهره مند شدن از خدمات کارت تخفیف پزشکی درمان یار نیازی به گذراندن مراحل خاص یا داشتن شرایط خاصی نیست.

2-کارت تخفیف پزشکی درمان یار خدماتی را تحت پوشش قرار داده که عمدتا تحت پوشش خدمات بیمه ای نبوده و یا پوشش خاصی به آنها تعلق نمیگیرد.

3-در استفاده های مستمر از پوشش بیمه ای به شما فرانشیز تعلق می گیرد و در هر استفاده باید نسبت به استفاده قبلی مبلغ بیشتری پرداخت کنید ، استفاده از کارت تخفیف پزشکی درمان یار شامل هیچگونه فرانشیز و اضافه پرداختی نسبت به استفاده قبلی نمی شود.

4-شما برای بهره مندی از پوشش بیمه ای در خدمات فوق به صورت ماهیانه باید حداقل مبلغ 50?000 تومان هزینه کنید که برای یک خانواده 4 نفره سالانه 2?400?000 تومان هزینه خواهد داشت ،شما عزیزان جهت اشتراک کارت تخفیف پزشکی درمان یار هیچ مبلغی پرداخت نخواهید کرد. (مبلغ بسیار اندکی جهت صدور کارت و ثبت نام شما پرداخت خواهید کرد)

5-استفاده از پوشش بیمه ای دارای سقف استفاده می باشد و این سقف هزینه ای از 200?000 تومان تا 400?000 تومان می باشد که با استفاده کامل از این سقف هزینه پوشش شما در آن بخش اتمام می یابد ، کارت تخفیف پزشکی درمان یار شامل هیچ گونه سقف استفاده و مصرفی نمیباشد و شما می توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

خدمات کارت تخفیف پزشکی درمان یار  را تجربه کنید و در اقتصاد خود و خانواده عزیزتان یک تغییر بزرگ و مثبت ایجاد کنید
باشد که خدمت دهندگان خوبی برای شما باشیم


» نظر

شرکت آشیان آرای شرق

شرکت آشیان آرای شرق

شرکت اشیان آرای شرق از سال 86 با هدف تولید و واردات محصولات متنوع ساختمانی از قبیل درب ضد سرقت ، درب ضد حریق ، درب آسانسور ،  درب های اتاقی ، صنایع چوبی و  فینگرجوینت و دزدگیر درب و با چشم انداز ارتقاء تولید ملی و جلب رضایت مشتری  پا به عرصه تجارت وتولید نهاد و در تلاش است تا با برندهای خارجی  در کیفیت ، دقت و به روزبودن تکنولوژی رقابت نماید .

این شرکت هم اکنون به عنوان اولین تولید کننده درب ضد سرقت فلزی و چوب های فینگر جوینت در ایران و همچنین تولید و واردات درب ضد سرقت و طرح ترک و ترکیه ای فعالیت می نماید .

درب ضد سرقت آشیان دور

شرکت آشیان آرای شرق فعالیت خود را در سال 1358 در زمینه وارادت و توزیع دربهای ضد سرقت و دربهای داخلی آغاز نمود که با واردات دربهای ضد سرقت از ترکیه ؛تایوان وچین یکی از اولین توزیع کنندگان انواع دربهای ضد سرقت در ایران بود  .این شرکت از سال 13900 و با مطالعات وسیع در زمینه تولید دربهای ضد سرقت موفق به تاسیس کار خانه تولیدی انواع دربها گردید  که از آن زمان تاکنون با تولید دربهای فلزی با رنگ دکورال ؛دربهای ضد سرقت ام دی  اف طرح ترک دربهای اتاقی یکی از تولید کنندگان عمده این محصول در ایران بوده است.

هدف اصلی این شرکت تولید انواع دربهای ضد سرقت و اتاقی با جدیدترین تکنولوزی و روشهای روز جهانی است

که در این زمینه موفق گردید اولین تولید کننده انواع دربهای ضد سرقت دور آلومنیم و اولین تولید کننده دزد گیر درب ضد سرقت باشد همچنین در زمینه دربهای اتاقی این شرکت با خرید وراه اندازی  دستگاه تمام اتوماتیک تولید چوب فینگرجویت دربهای اتاقی را با استفاده از چوب فینگر جویت تولید می نماید همچنین با گسترش کار گاههای کوچک تولید درب ضدسرقت طرح ترک در کشور این شرکت هدف خود را در تامین مواد اولیه جهت این کار گاهها هدف گذاری نمود که اکنون یکی از اصلی ترین توزیع کنندگان چهار چوب و لنگه معمولی و دور آلومنیم ؛دزد گیر ؛پرفیل آلومنیم دور لنگه  ؛پروفیل روکش چوب تولید رویه  و انواع رویه بر حسب درب ضد سرقت در کشور می باشد.


» نظر

خدمات سئو سایت یاس سئو

خدمات سئو سایت یاس سئو

ابتدا سلام

اولین نکته ای که باید به حضور شما درباره سئو سایت عرض کنم این هست که سئو یک فرآیند بلند مدت و دائمی  هست

مثل:

  • تبلیغات فیزیکی کسب و کارتان
  • تلاش و تمرین یک ورزشکار برای رسیدن به آمادگی و ادامه این تلاشبرای در اوج ماندن
  • و…

پس اگر با این دیدگاه که سئو یک فرایند کوتاه مدت و مقطعی هست و یا این شکل مشاوره ای به شما داده شد پیشنهاد میکنم مقاله سئو جنگی همیشگی را حتما بخوانید و هرگز با این تفکر وارد مسئله سئو نشوید زیرا در این صورت زمان، انرژی، پول و شاید وب سایتتان را از دست بدهید.

و اما شکل صحیح انجام سئو واقعاً چیست؟

سئو یک فرایند دائمی ، انرژی بر ، زمان بر و هزینه بر است. (از هزینه بر بودن خدمات سئو نترسید یک پروژه سئو موفق و صحیح  حداقل 1000? هزینه خود را به شما برمیگرداند)

دائمی : رقبا برای رسیدن به نتایج ابتدایی گوگل تلاش میکنند رسیدن شما به نتایج ابتدایی گوگل تازه شروع سئو وب سایت شما می باشد.

انرژی بر : ایجاد محتوا و بروز نگه داشتن وب سایت، و سئو خارجی وب سایت شما هر روز از شما وقت و انرژی فراوانی خواهد گرفت پس هایپ فراموش نشه  ??

هزینه بر: برای انجام هر دو مورد بالا که هر کدام شامل زیر مجموعه های فراوانی هستند هزینه های بالایی خواهد داشت تا شما مالک یک وب سایت قوی و استوار شوید.

مراحل دریافت خدمات سئو

1.بهینه سازی داخلی  وب سایت

2.بهینه سازی خارجی وب سایت

3.پشتیبانی و نگهداری سئو سایت

خدمات سئو در یاس سئو:

انجام یک پروژه سئو و بالا آمدن یک وب سایت در نتایج گوگل به فاکتور های مخطلفی بستگی دارد که شامل:

1.موضوع کلمه کلیدی

2.رقابت کلمه کلیدی

3.وضعیت وب سایت شما

4.عمر و سابقه وب سایت شما

5.وضعیت وب سایت رقبا

و با توجه هر یک از این فاکتور ها حجم و زمان فعالیت بر روی وب سایت شما مشخص میشود

هزینه سئو سایت من در کلمه (X) چقدر میشود؟

بسیار پیش آمده دوستانی که با بنده تماس میگیرند تا از وضعیت و هزینه سئو وب سایتشان مطلع شوند این انتظار را دارند که در همان لحظه جواب سوال شان را دیافت کنند؟

اعلام قیمت سئو وبسایت بدون بررسی  فاکتور های بالا کار بسیار غیر حرفه ای و اشتباهی است به این دلیل که شرایط کار بر روی یک وب سایت با هر وب سایت دیگری در یک کلمه کلیدی متفاوت است و این اعلام قیمت و هزینه می تواند نشانه ی غیر حرفه ای بودن مجموعه ای که بدون بررسی فاکتور های بالا اعلام قیمت میکند باشد.

جهت دریافت هزینه خدمات سئو وب سایت از یاس سئو میتوانید از طریق بخش تماس با ما با بنده تماس بگیرید و یا از طریق بخش درخواست استعلام هزینه سئو وب سایت با بنده در تماس باشید.

  • اگر می خواهید وب سایت شما را به در نتایج نخستموتورهای جستجو یافت شود؟
  • آیا  می خواهید وب سایت شما با موتورهای جستجو سازگار باشد؟
  • آیا میخواهید تعداد زیادی مشتری بالقوه  بازدیدکننده وب سایت شما باشند ؟

خدمات سئو یاس سئو SEO یک راه حل عالی است

همه این ها با خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو یاس سئو برای شما اتفاق می افتد.


» نظر

نکاتی در مورد آفریقای جنوبی که خوب است بدانید-بخش اول

Tips on South Africa that

ایده شما برای تعطیلات ایده آل چیست؟ شاید وقت آن رسیده است که به همراه دوستان و خانواده با یک کاوش در تور آفریقای جنوبی با مکانهای شگفت انگیز این کشور آشنا شوید. شاید برای بعضی افراد فعالیت های هیجان انگیز مانند پیاده روی، اسب سواری و مشاهده بازی و سرو ناهار در محیط زیبا و یک ساحل شنی افتابی جالب باشد.

به آفریقای جنوبی خوش آمدید – جایی که می توانیم صادقانه بگوییم در تورهای نوروز 97 شما می توانید تمام زیبایی ها را در آن ببینید.. در اینجا چند نکته مهم از این مکان فوق العاده که اغلب به عنوان “جهان در یک کشور” شناخته می شود را برای شما شرح دهیم:


مطالب پیشنهادی: تور استرالیا


1?آب و هوا

آیا می دانستید که دوربان، Ballito و سواحل کوهستان ناتال در سال به طور متوسط بیش از 300 روز آفتابی است؟ حتی در فصل های بارانی دسامبر و مارس در واقع بسیار آفتابی است: بارش باران به طور کلی در اواخر بعد از ظهر تشکیل شده است، برای انداختن عکس های روشن و واضح هوا را از گرد و غبار تمیز می کند

2?سافاری

آفریقای جنوبی دارای بسیاری از اقامتگاه های دوست داشتنی کودکان و تعداد زیادی از گزینه های عالی برای تعطیلات خانواده است: کیپ تاون و مسیر باغ به ویژه برای گردشگران تور آفریقای جنوبی برای تفریح بسیار محبوب هستند. برای یک سافاری خانوادگی، ما Pilanesberg، Madikwe یا یکی از ذخایر شرقی کیپ را توصیه می کنیم – همه چیز بدون مالاریا بسیار فوق العاده است.

اگر برای اولین بار فرزندان کوچک خود را به سافاری میبرید، از کارشناس Safari Africa خود بخواهید که شما را به یک مهمانی که برای بچه ها طراحی شده است ببرد. بسیاری از برنامه های شگفت انگیز، بازی های کوتاه ، بازی های آموزشی ویژه با پرستاران آموزش دیده وجود دارد. درایوهای بازی طولانی می توانند برای اندام های کوچک آنها سخت باشند اما با راهنمایی های آموزش دیده که آنها را با پرندگان و شکوفه ها آشنا میکنند میتواند بسیار هیجان انگیز باشد.

3?تاریخچه

چقدر می خواهید دور بروید؟ افریقای جنوبی دارای مهد انسان است، جایی که فسیل 2?3 میلیون ساله به نام خانم پلاس یافت شد. برای طعم و مزه تاریخ اخیر، ما به شدت توصیه میکنیم که به میدان جنگ میدان کوائولو ناتال سری بزنید جایی که در آن راهنمایی های عالی برای مردم در سال 1875 وجود دارد، زمانی که شجاعت، پیروزی و شکست در جنگ های خونین بین سربازان انگلیسی، کماندوهای بوئر و جنگجویان Zulu بوجود آمد. شاید مهمترین تاریخ مدرن آفریقای جنوبی در بازدید از جزیره رابن، جایی که نلسون ماندلا 18 سال زندانی شد.

ادامه دارد……


نکاتی در مورد آفریقای جنوبی که خوب است بدانید-بخش اول

 ماه عسل در آفریقای جنوبی


» نظر

تور آفریقای جنوبی سفر نامه مجری مستقیم و بدون واسطه تور آفریقای

تور آفریقای جنوبی

سفر نامه مجری مستقیم و بدون واسطه تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی South Africa tour

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفر نامه مجری مستقیم و بدون واسطه تور آفریقای جنوبی ،  عظمت قاره آفریقا در یک پکیج پر زرق و برق به نام  تور آفریقای جنوبی متمرکز گردیده ، آفریقای جنوبی همانند کاسه ای است که شکوه طبیعت ، حیات وحش منحصر به فرد ، شهر سازی و مدرنیته و ملتی دوست داشتنی را در خود جا داده است . صدها دلیل برای سفر به این کشور وجود دارند اما مشهور ترین آنها گشت های سافاری ، مناظر خیره کننده ، مسیر زیبای گاردن روت و میلیونها دلیل دیگر است.

لیست تور های آفریقای جنوبی

هتل های آفریقای جنوبی

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه خواهید دید : در آفریقای جنوبی انواع و اقسام محل اقامت موجود است از کمپ های مسافرتی تا هتل های پنج ستاره در نقاط مختلف این کشور. البته پیشنهاد می کنیم پیش از سفر خود، محل اقامت خود را رزرو کنید زیرا بویژه در روزهای تعطیل و روزهای خاص سال، یافتن محلی برای اقامت مشکل است.یکی از بزرگترین هتل های دنیا ،”قصر شهر گمشده” است که در آفریقای جنوبی ساخته شده و با 25 هکتار جنگل دارای 2 میلیون گیاه دست ساخته بشری یکی از زیباترین هتل های دنیا است.از دیگر هتل های افریقای جنوبی میتوان به هتل جامبو گست هاوس اشاره کرد که در عین حال منحصر به فرد و لوکس و مقرون به صرفه میباشد. هم چنین میهمانخانه دریایی 40 Winks تمام 40 اتاق این میهمانخانه با رنگهای گرم رنگامیزی و از لوازم مدرن برخوردارند. برخی از آنها نیز به چشم انداز کوهستان و یا دریا مشرف هستند. و هتل ایگل کرست اکزکیوتیو لاج که با ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.

 

لیست هتل های آفریقای جنوبی

جاذبه های گردشگری

آفریقای جنوبی

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه خواهید دید:آیا می دانید که آفریقای جنوبی پایتخت ماجراجویی جهان است و کشور متنوع و زیبا است.فرهنگ های گوناگون آن، حیات وحش جذاب، مناظر خیره کننده، و سواحل زیبای آن یک تجربه فراموش نشدنی را برای گردشگران تور افریقای جنوبی سفرنامه ایجاد میکند.
باغ مسیر یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی آفریقای جنوبی است و به بهشت آفریقای جنوبی معروف است همچنین شامل بخش هایی از کوه ها، رودخانه ها، دریاچه آرام و سواحل طلایی است.یکی از مقصد های شناخته شده باغ مسیر، کنیسنا ست که بین جنگل های سرسبز و سواحل تالاب آرام واقع شده است فرصت های فراوان برای ماجراجویی در فضای باز کنیسنا در دسترس است صخره رنگارنگ و تالاب درخشان از دیدنی های جذاب این منطقه محسوب میشود و کیپ تاون و شبه جزیره کیپ بدون شک به عنوان یکی از زیبا ترین ترین،عاشقانه ترین و پر بازدیدترین شهرستان آفریقای جنوبی است مرکز مهم گردشگری در آفریقای جنوبی است.که به پادشاه مشهور جهان معروف است و یکی از مناطق بیولوژیکی متنوع روی زمین است و ژوهانسبورگ بزرگترین و ثروتمندترین شهر آفریقای جنوبی است.گاهی با نام شهر طلایی شناخته می شود چرا که معادن طلای بزرگی را در خود جای داده وضربان قلب آفریقا جنوبی است.پارک ملی کروگر از هیجان انگیز ترین مقصد آفریقای جنوبی است و تجربه ای زنده از حیات وحش و دیدن فیل، بوفالو، شیر، پلنگ و کرگدن را برای گردشگران رغم می زند .اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید توصیه میکنیم دیدن پارک ملی کروگر هم جز برنامه های سفرتان قرار دهید.

لیست جاذبه های گردشگری  آفریقای جنوبی

 حیات وحش آفریقای جنوبی

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه خواهید دید:از نظر حیات وحش 5 حیوان بزرگ موجود در آفریقای جنوبی جز جاذبه های اصلی این کشور محسوب میشود. این گروه شامل فیل های آفریقایی، کیپ بوفالو، شیر، کرگدن سیاه ، و پلنگ است. این ترکیب از درنده و پستانداران بزرگ زمینی در این منطقه باعث شده گردشگران زیادی از این منطقه دیدن کنند به یکی از قابل توجه ترین مناطق در جهان تبدیل شود.مناظر آفریقای جنوبی ارائه طیف کاملی از انواع زیستگاه های سبز و متراکم است که برای هزاران گونه جانوری ایده آل است. پرندگان، پستانداران، خزندگان، دوزیستان و انواع بسیار متنوعی از حشرات شگفت انگیز به وفور در ذخایر بازی و پارک های ملی کشور و همچنین در حومه وحشی و طبیعی، بصورت رایگان پیدا میشود.دشت های افریقای جنوبی خانه ی پستاندارن بزرگ از جمله فیل و شیر و کرگدن و پلنگ و گاو وحشی است. در پارک ملی کروگر بیش از 10000 فیل و 20 000 بوفالو یافت میشود. کرگدن سفید نیز بازگشت در آستانه انقراض بازگردانده شد و در حال حاضر در حال پیشرفت درپارک ملی کروگر است.و دیگر حیوانات آفریقایی مثل کرگدن، زرافه، KUDU، یالدار (گنو معروف) و گورخر، در مناطق حفاظت شده آفریقای جنوبی دیده می شود. بیشتر فعالیت حیوانات در نزدیکی رودخانه ها دیده می شود.

لیست حیات وحش آفریقای جنوبی

 

 

غذا های آفریقای جنوبی

 

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه تجربه خواهید کرد:غذاهای دریایی، یک غذای اصلی در رژیم غذایی آفریقای جنوبی است . ترشی راک خرچنگ، صدف، هشت پا جز غذاهای دریایی محبوب هستند. برای بسیاری از مردم آفریقای جنوبی گوشت مرکز هر وعده غذایی است.
Boerewors 
به عنوان سوسیس آفریقایی در نظر گرفته شود . گوشت  موجود در سوسیس از گوشت گوسفند و گوشت گاو و خوک و با طیف گسترده ای از ادویه جات ترشی جات که برخی از آنها عبارتند از آویشن و رازیانه و گشنیز و میخک، نعناع و زنجبیل و …
Bobotie 
غذای ملی و رسمی آفریقای جنوبی است که از ترکیب چاشنی  گوشت گاو، گاهی اوقات بره ، ترشی و رب آلوچه و نان شیر خیس درست میشود
یکی دیگر از غذاهای محبوب در آفریقای جنوبیsambal است که حاوی گوجه فرنگی خرد شده و موز و گردو نارگیل است.
Koeksisters 
غذای مورد علاقه در میان جامعه آفریقای جنوبی است.  می تواند در واقع به عنوان سبزیجات قندی در نظر گرفته شود و معمولا در چربی و شربت غلتانده و سپس سرخ و بعد سرو میشود. که بسیار چسبناک و شیرین است طعم و مزه عسل را دارد.

Pap یک غذای سنتی آفریقای جنوبی است .پاپ از ذرت زمین ساخته  شده و بسیار شبیه به بلغور آمریکایی است. برا ی ایجاد یک خمیر متراکم ذرت را با آب داغ مخلوط کرده و هم میزنیم .پاپ معمولا با گوشت یا خورش سبزی همراه است.

لیست غذا  آفریقای جنوبی


» نظر

اتوماسیون ساختمان

اتوماسیون ساختمان

سیستم اتوماسیون ساختمان کم‌مصرف و انعطاف‌پذیر:

سیستم‌های نوآورانه برای ساختمان‌های کم‌مصرف برای شما یک ارزش‌افزوده واقعی ایجاد خواهد کرد.

ساختمان‌ها نه تنها فضایی برای کار و فعالیت و زندگی ارائه می‌دهند، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شوند. در حال حاضر، ساختمان‌ها بیش از چهل درصد از انرژی مصرف شده در سراسر جهان را به خود اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید این هزینه را با استفاده از سیستم اتوماسیون ساختمان به حداقل برسانید.

سیستم اتوماسیون ساختمان به شما این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از مانیتور وکنترل انواع مختلفی از عملکردها و سیستم‌های ساختمان، به حد قابل قبولی از صرفه‌جویی انرژی در ساختمان دست پیدا کنید. این ویژگی‌های صرفه‌جویی در انرژی باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی ساختمان می‌گردد. سرمایه‌گذاری در این فن‌آوری آینده‌گرا، می‌تواند باعث بازگشت سرمایه و کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای (CO2) شود که در واقع یک ارزش افزوده واقعی برای ساختمان شما می‌باشد.

اتوماسیون ساختمان یک سیستم نوآورانه برای پاسخ‌گویی به تمام نیازها:

حداکثر انعطاف‌پذیری برای سرمایه‌گذاری بلند مدت در خانه هوشمند می‌باشد.

اگر در کاربری ساختمان تغییری ایجاد شد یا نیاز به اصلاح آن باشد، سیستم اتوماسیون ساختمان می‌تواند خود را با تغییرات جدید وفق دهد و به صورت انعطاف‌پذیر عمل کند.

استانداردهای ارتباطاتی باز، باعث ایجاد قابلیت‌های یکپارچه‌سازی مقرون به صرفه‌ای برای نیازهای ساختمان می‌گردد و شما از حداکثر سازگاری آن با IT بهره‌مند می‌شوید.

به دست آوردن بهره‌وری و کارایی مشخص:

اتوماسیون ساختمان هزینه‌های مصرفی شما را به طور مستمر کاهش می‌دهد و فواصل تعمیر و نگهداری را کم می‌کند در نتیجه بهره‌وری ساختمان هوشمند افزایش می‌یابد.

1- مدیریت ساختمان: مرکزی و در درسترس

سیستم اتوماسیون ساختمان خود را از یک مکان مرکزی کنترل و هدایت کنید. با استفاده از ایستگاه مدیریت ، شما به راحتی می‌توانید داده‌های انرژی را ضبط کنید و عملکرد آن را بر مبنای نماد برگ سبز انرژی بهینه‌سازی کنید. علاوه بر این، روند انرژی مصرفی نمایش داده‌شده ، شما را به صورت لحظه‌ای آگاه می‌سازد بنابراین شما می‌توانید به موقع برای جلوگیری از اتلاف انرژی اقدام کنید.

2- اتوماسیون محل سکونت: کارآمد و انعطاف‌پذیر

سیستم اتوماسیون ساختمان تمام جنبه‌های ساختمان از تهویه مطبوع (HVAC) تا نور و پرده را کنترل می‍‌کند و این اجازه را به شما می‌دهد تا هزینه‌های مصرف انرژی را کاهش دهید در حالی که آسایش محل زندگی شما افزایش می‌یابد.

روشنایی همسان:

سطح روشنایی برای مطابقت با شبانه‌روز، به طور خودکار تنظیم می‌گردد. هنگام نیاز، پرده‌ها برای اطمینان از استفاده بهینه نور طبیعی و جلوگیری از تابش خیره‌کننده باز می‌شوند.

دسترسی از راه دور از طریق اینترنت:

با استفاده از ویژگی تحت شبکه بودن سیستم اتوماسیون ساختمان، شما می‌توانید به سیستم اتوماسیون ساختمان خود از طریق اینترنت یا اینترانت در هر زمان یا مکان دسترسی داشته‌باشید. این ویژگی به شما این اجازه را می‌دهد تا سریعا به هشدارها یا پیام‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری پاسخ دهید و از راه دور اقدامات مقتضی مانند عیب‌یابی یا بهینه‌سازی آنلاین را انجام دهید.

مزیای سیستم اتوماسیون ساختمان:

  •  نظارت و فعالیت آسان از طریق رابط‌های کاربری گرافیکی.
  •  کاهش هزینه‌های انرژی با استفاده از نماد برگ سبز و برنامه‌هایکارآمد انرژی.
  •  افزایش ایمنی از طریق سیستم مدیریت هشدار مرکزی.
  •  مداخله زودهنگام بر اساس هشدارهای خودکار.
  •  داده‌های دقیق برای تصمیم‌گیری و تجزیه و تحلیل.
  •  افزایش ایمنی کاربری از طریق صفحه نمایش خاص کاربر.
  •  عملکرد کارآمد از طریق دسترسی تحت شبکه.

 

Try to solve the new Formula Cube! It works exactly like a Rubik"s Cube but it is only $2, from China. Learn to solve it with the tutorial on rubiksplace.com or use the solver to calculate the solution in a few steps. (Please subscribe for a membership to stop adding promotional messages to the documents)


» نظر

ساختمان هوشمند Intelligent building

ساختمان هوشمند Intelligent building

به‌طور کلی ساختمان هوشمند Intelligent building ، ساختمانی است که مجهز به یک زیر ساختار ارتباطی قوی بوده که می‌تواند به صورت مستمر نسبت به وضعیت‌های متغیر محیط عکس‌العمل نشان داده و خود را با آن‌ها وفق دهد و همچنین به ساکنین ساختمان هوشمند این اجازه را می‌دهد که از منابع موجود به صورت موثرتری استفاده نموده و امنیت و آرامش آن‌ها را افزایش دهد.

به سخن دیگر تجهیز ساختمان به مجموعه ادوات و تجهیزاتی که به منظور افزایش کارایی و بهره‌وری و ایجاد محیطی مطبوع برای ساکنین آن طراحی و اجرا می‌گردند هوشمند سازی ساختماننامیده می‌شود. به زبان ساده‌تر هوشمند سازی را می‌توان تبدیل یک ساختمان معمولی و سنتی به فضایی که خود را با شرایط محیط درونی و بیرونی وفق می‌دهد، تعبیر کرد.

ساختمان‌ها نه تنها فضایی برای کار و فعالیت و زندگی ارائه می‌دهند، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شوند. ارزش ساختمان ها را می توان در صورتی که به صورت موثر از آنها استفاده شود حفظ کرد. در حال حاضر، ساختمان ها 40 درصد از انرژی مصرف شده در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید این عامل هزینه را با استفاده از سیستم اتوماسیون ساختمان به حداقل برسانید.

سیستم ساختمان هوشمند به شما این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از ارتباط کارآمد، کنترل و نظارت انواع مختلفی از عملکرد‌ها و رویه‎های مربوط به ساختمان، به حد مطلوب و قابل قبولی از صرفه‌جویی انرژی در ساختمان دست پیدا کنید. این موضوع باعث محیطی مطبوع برای اتاق و رضایت بیشتر کاربر می گردد. همچنین، صرفه جویی در انرژی باعث کاهش هزینه های عملیاتی ساختمان می گردد. سرمایه گذاری در این فن آوری آینده گرا، بسیار زود به سود دهی می رسد. از مزایای دیگر استفاده از این سیستم، کاهش تولید گازهای گلخانه ای (CO2) می باشد که در واقع یک ارزش افزوده واقعی برای ساختمان شما می باشد.

این تبدیل می تواند تمامی و یا بخشی از تغییرات زیر در ساختمان هوشمند (اتوماسیون ساختمان) باشد:

1- کنترل هوشمند روشنایی خانه هوشمند بر اساس زمان، میزان شدت نور طبیعی و نیز حضور و یا عدم حضور ساکنین.

2- کنترل هوشمند سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع بر اساس زمان، دمای هوای بیرون، فصل سال، حضور و یا عدم حضور ساکنین و نیز کیفیت هوای داخل.

3- کنترل هوشمند تاسیسات موتور خانه بر اساس نیاز واقعی ساختمان به انرژی و زمان بهره برداری از فضا

4- یکپارچه سازی سیستم کنترل روشنایی، سیستم کنترل سرمایش و گرمایش و سیستم کنترل موتورخانه در قالب یک سیستم یکپارجه و هماهنگ.

 

5- ایجاد یک زیر ساخت ارتباطی در داخل ساختمان به منظور کنترل خودکار روشنایی، کنترل دمای محیط، سیستم صوتی و تصویری، پرده ها از طریق ریموت کنترل و یا پنل های دیواری.


» نظر

نردبان کابل

نردبان کابل

انواع نردبان کابل ها ی تولیدی با مشخصات ذیل قابل ارائه می باشد.

عرض نردبان کابل: از 50میل تا1100میل

ضخامت ورق نردبان کابل از یک میل تا 3میل

نوع ورق مصرفی : کاشان، فولاد مبارکه اصفهان، قزاق روسیه، گالوانیزه و روغنی ST37

نوع روکش: گالوانیزه فابریک با کوتینگ 180به بالا، گالوانیزه گرم، عمقی داغ جهت جلوگیری از زنگ زدگی، رنگ استاتیک مدل ساده و چرمی جهت عایق برق، نمای زیبای کار و جلوگیری از زنگ زدگی …

نوع بسته بتدی: پالت بندی در صورتیکه حجم و تعداد بالا باشد با پالتهای چوبی و تسمه های فلزی پالت بندی میگردد. جهت سهولت در حمل و جابجایی وبسته بندی، قطعات و نردبان کابل های رنگ شده بصورت رنگ استاتیک جهت سلامت رسیدن بار به مقصد، با پلاستیک های حباب دارصورت میگیرد.

یکی از روش های انتقال نیرو وکابل کشی در سیستم برق رسانی استفاده از LADDER یا نردبان کابل می باشد. نردبان کابل در کارخانجات و مراکز صنعتی، مجتمع ها و برج های مسکونی و تجاری قابل استفاده می باشد.

نردبان کابل بنا به تعداد و حجم کابل های استفاده شده در محل، عرض،نوع و ضخامت آن مشخص و طبق درخواست تولید و مونتاژ می شود.

خواص استفاده از نردبان کابل:

در محیط هایی که بصورت بسته می باشد و جریان هوا در آن محیط بصورت ساکن می باشد معمولأ برای اتصال سیم، برق رسانی و کابل کشی از نردبان کابل استفاده می شود به دلیل سکونت جریان هوا، نردبان کابل سیم کابل کشی را بصورت افقی یا عمودی هدایت کرده و جهت نصب کابل به روی نردبان از بست های چنگالی استفاده می شود که بصوورت ریگلاژی بوده و انواع کابل ها در سایزهای مختلف را به پله های نردبان کابل نصب کرده و کابل کشی را سهل می کند.

نوع ورق نردبان کابل بستگی به محیطی دارد که نردبان کابل در آنجا استفاده میگردد، برای مثال چنانچه محیط مرطوب و نمناک باشد از ورق روغنی جهت آبکاری گرم (عمقی داغ) با میکرون آبکاری بین 65تا80 استفاده می شود.

مراحل آبکاری پس از تولید نردبان کابل به اینصورت میباشد که ابتدا تمامی اتصالات جهت اسید شویی و چربی زدایی در داخل مخزن اسید ریخته می شود، سپس با محلول شسته و داخل مخزن روی (گالوانیزه گرم/عمقی داغ) می شود، بعد از اتمام آبکاری جهت تبدیل به نردبان کابل عمق داغ(گالوانیزه گرم)، مونتاژ شده و نردبان کابل های 2متری با 7پله بفاصله ی 25سانت و نردبان کابل های 3متری با

10پله بفاصله 25سانت آماده ی تحویل می شوند. نوع این پله ها بصورت ریل های بست چنگالی می باشد که با پیچ و مهره و واشر تخت و فنری مونتاژ می شود.

کاربرد نردبان کابل:

نردبان کابل می تواند جهت عبور کابل های کنترل و فرمان و قدرت که در اثر عبور جریان الکتریسیته گرمای بالایی تولید می کند مورد استفاده قرار می گیرد.

نردبان کابل با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و تولید می شود، بطوریکه کمترین مقدار ضایعات ورق و بیشترین استحکام تحمل بار و دوام کافی را در شرایط مختلف آب و هوایی کشور را دارا باشد.

نردبان کابل با عرض های 5الی110سانت ، طول 2 الی3مترو ضخامت 1الی3میل می باشد. نوع ورق گالوانیزه فابریک با کوتینگ180 به بالا و یا گالوانیزه گرم عمق داغ و یا بنا به درخواست جهت نمای زیبا با رنگ استاتیک پودری  مدل چرمی تولید می گردد. به منظور حفاظت از کابل های عبوری انتخاب بهترین مسیر  برتی کابل کشی، سهولت تعمیر و طول عمر بیشتر کابل ها در سیستم های انتقال انرژی از تولیداتی نظیرسینی کابل و نردبان کابل استفاده می گردد.

از محورهای اصلی شرکت سپکو (سپهر پژوهان کویر) میتوان به مواردی همچون کیفیت و رعایت استانداردهای مورد نیاز، قیمت مناسب، بهبود زمان تولید و تحویل کالا، مشتری مداری و جلب رضایت مشتری، ایجاد تنوع در تولیدات، نو آوری در تولید و به روز رسانی تولیدات شرکت اشاره کرد.

خدماتی که توسط شرکت سپکو (سپهر پژوهان کویر) ارائه میگردد شامل: طراحی و مشاوره و ترسیم نقشه های لازم جهت پروژه ها و کارخانه جات های صنعتی و مجتمع های مسکونی و تجاری توسط مهندسین مربوطه می باشد.

ساخت انواع سینی کابل  و نردبان کابل و کلیه اتصالات و قطعات جانبی با ورق های روغنی، گالوانیزه فابریک و استیل و گرم (عمق داغ) می باشد ضمنأ ضخامت جهت تولیدات اتصالات از 0?8 میلیمتر تا 5میلیمتر می باشد.

ساپورت های نردبان کابل:

دیواری، سقفی،زمین، ریگلاژی، عمودی و افقی و کلیه ساپورت براکت های سفارشی طبق نقشه و درخواست تولید می گردد.

ضخامت انواع ساپورت ها با پلیت 5و دستک های 2یا 3میل با ورق از نوع گالونیزه فابریک، گالوانیزه گرم و رنگ استاتیک پودری مدل چرمی یا ساده می باشد.

اتصالات نردبان کابل از قبیل رابط بغلبند که بصورت نبشی میباشد انواع زانو های افقی، عمودی، رایزر،لولایی قابل تنظیم، سراهی های مساوی و یا تبدیلی می باشد.

شرکت سپکو (سپهر پژوهان کویر) با بیش از 18 سال سابقه درخشان در صنعت تولید تجهیزات برق صنعتی شامل سینی و نردبان کابل و انواع لوله های فولادی برق با کلیه اتصالات و  کلیه تجهیزات مربوطه و دارای سه استاندارد بین المللی در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت کیفیت می باشد که نشانگر تعهدات، حس مسوولیت و انگیزه این سازمان در جهت کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

شرکت سپکو (سپهر پژوهان کویر) با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کامل و با کادری مجرب و کارآزموده آماده انجام کلیه سفارشات می باشد.


» نظر
   1   2      >