سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور آفریقای جنوبی سفر نامه مجری مستقیم و بدون واسطه تور آفریقای

تور آفریقای جنوبی

سفر نامه مجری مستقیم و بدون واسطه تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی South Africa tour

دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفر نامه مجری مستقیم و بدون واسطه تور آفریقای جنوبی ،  عظمت قاره آفریقا در یک پکیج پر زرق و برق به نام  تور آفریقای جنوبی متمرکز گردیده ، آفریقای جنوبی همانند کاسه ای است که شکوه طبیعت ، حیات وحش منحصر به فرد ، شهر سازی و مدرنیته و ملتی دوست داشتنی را در خود جا داده است . صدها دلیل برای سفر به این کشور وجود دارند اما مشهور ترین آنها گشت های سافاری ، مناظر خیره کننده ، مسیر زیبای گاردن روت و میلیونها دلیل دیگر است.

لیست تور های آفریقای جنوبی

هتل های آفریقای جنوبی

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه خواهید دید : در آفریقای جنوبی انواع و اقسام محل اقامت موجود است از کمپ های مسافرتی تا هتل های پنج ستاره در نقاط مختلف این کشور. البته پیشنهاد می کنیم پیش از سفر خود، محل اقامت خود را رزرو کنید زیرا بویژه در روزهای تعطیل و روزهای خاص سال، یافتن محلی برای اقامت مشکل است.یکی از بزرگترین هتل های دنیا ،”قصر شهر گمشده” است که در آفریقای جنوبی ساخته شده و با 25 هکتار جنگل دارای 2 میلیون گیاه دست ساخته بشری یکی از زیباترین هتل های دنیا است.از دیگر هتل های افریقای جنوبی میتوان به هتل جامبو گست هاوس اشاره کرد که در عین حال منحصر به فرد و لوکس و مقرون به صرفه میباشد. هم چنین میهمانخانه دریایی 40 Winks تمام 40 اتاق این میهمانخانه با رنگهای گرم رنگامیزی و از لوازم مدرن برخوردارند. برخی از آنها نیز به چشم انداز کوهستان و یا دریا مشرف هستند. و هتل ایگل کرست اکزکیوتیو لاج که با ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.

 

لیست هتل های آفریقای جنوبی

جاذبه های گردشگری

آفریقای جنوبی

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه خواهید دید:آیا می دانید که آفریقای جنوبی پایتخت ماجراجویی جهان است و کشور متنوع و زیبا است.فرهنگ های گوناگون آن، حیات وحش جذاب، مناظر خیره کننده، و سواحل زیبای آن یک تجربه فراموش نشدنی را برای گردشگران تور افریقای جنوبی سفرنامه ایجاد میکند.
باغ مسیر یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی آفریقای جنوبی است و به بهشت آفریقای جنوبی معروف است همچنین شامل بخش هایی از کوه ها، رودخانه ها، دریاچه آرام و سواحل طلایی است.یکی از مقصد های شناخته شده باغ مسیر، کنیسنا ست که بین جنگل های سرسبز و سواحل تالاب آرام واقع شده است فرصت های فراوان برای ماجراجویی در فضای باز کنیسنا در دسترس است صخره رنگارنگ و تالاب درخشان از دیدنی های جذاب این منطقه محسوب میشود و کیپ تاون و شبه جزیره کیپ بدون شک به عنوان یکی از زیبا ترین ترین،عاشقانه ترین و پر بازدیدترین شهرستان آفریقای جنوبی است مرکز مهم گردشگری در آفریقای جنوبی است.که به پادشاه مشهور جهان معروف است و یکی از مناطق بیولوژیکی متنوع روی زمین است و ژوهانسبورگ بزرگترین و ثروتمندترین شهر آفریقای جنوبی است.گاهی با نام شهر طلایی شناخته می شود چرا که معادن طلای بزرگی را در خود جای داده وضربان قلب آفریقا جنوبی است.پارک ملی کروگر از هیجان انگیز ترین مقصد آفریقای جنوبی است و تجربه ای زنده از حیات وحش و دیدن فیل، بوفالو، شیر، پلنگ و کرگدن را برای گردشگران رغم می زند .اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید توصیه میکنیم دیدن پارک ملی کروگر هم جز برنامه های سفرتان قرار دهید.

لیست جاذبه های گردشگری  آفریقای جنوبی

 حیات وحش آفریقای جنوبی

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه خواهید دید:از نظر حیات وحش 5 حیوان بزرگ موجود در آفریقای جنوبی جز جاذبه های اصلی این کشور محسوب میشود. این گروه شامل فیل های آفریقایی، کیپ بوفالو، شیر، کرگدن سیاه ، و پلنگ است. این ترکیب از درنده و پستانداران بزرگ زمینی در این منطقه باعث شده گردشگران زیادی از این منطقه دیدن کنند به یکی از قابل توجه ترین مناطق در جهان تبدیل شود.مناظر آفریقای جنوبی ارائه طیف کاملی از انواع زیستگاه های سبز و متراکم است که برای هزاران گونه جانوری ایده آل است. پرندگان، پستانداران، خزندگان، دوزیستان و انواع بسیار متنوعی از حشرات شگفت انگیز به وفور در ذخایر بازی و پارک های ملی کشور و همچنین در حومه وحشی و طبیعی، بصورت رایگان پیدا میشود.دشت های افریقای جنوبی خانه ی پستاندارن بزرگ از جمله فیل و شیر و کرگدن و پلنگ و گاو وحشی است. در پارک ملی کروگر بیش از 10000 فیل و 20 000 بوفالو یافت میشود. کرگدن سفید نیز بازگشت در آستانه انقراض بازگردانده شد و در حال حاضر در حال پیشرفت درپارک ملی کروگر است.و دیگر حیوانات آفریقایی مثل کرگدن، زرافه، KUDU، یالدار (گنو معروف) و گورخر، در مناطق حفاظت شده آفریقای جنوبی دیده می شود. بیشتر فعالیت حیوانات در نزدیکی رودخانه ها دیده می شود.

لیست حیات وحش آفریقای جنوبی

 

 

غذا های آفریقای جنوبی

 

در تور آفریقای جنوبی سفرنامه تجربه خواهید کرد:غذاهای دریایی، یک غذای اصلی در رژیم غذایی آفریقای جنوبی است . ترشی راک خرچنگ، صدف، هشت پا جز غذاهای دریایی محبوب هستند. برای بسیاری از مردم آفریقای جنوبی گوشت مرکز هر وعده غذایی است.
Boerewors 
به عنوان سوسیس آفریقایی در نظر گرفته شود . گوشت  موجود در سوسیس از گوشت گوسفند و گوشت گاو و خوک و با طیف گسترده ای از ادویه جات ترشی جات که برخی از آنها عبارتند از آویشن و رازیانه و گشنیز و میخک، نعناع و زنجبیل و …
Bobotie 
غذای ملی و رسمی آفریقای جنوبی است که از ترکیب چاشنی  گوشت گاو، گاهی اوقات بره ، ترشی و رب آلوچه و نان شیر خیس درست میشود
یکی دیگر از غذاهای محبوب در آفریقای جنوبیsambal است که حاوی گوجه فرنگی خرد شده و موز و گردو نارگیل است.
Koeksisters 
غذای مورد علاقه در میان جامعه آفریقای جنوبی است.  می تواند در واقع به عنوان سبزیجات قندی در نظر گرفته شود و معمولا در چربی و شربت غلتانده و سپس سرخ و بعد سرو میشود. که بسیار چسبناک و شیرین است طعم و مزه عسل را دارد.

Pap یک غذای سنتی آفریقای جنوبی است .پاپ از ذرت زمین ساخته  شده و بسیار شبیه به بلغور آمریکایی است. برا ی ایجاد یک خمیر متراکم ذرت را با آب داغ مخلوط کرده و هم میزنیم .پاپ معمولا با گوشت یا خورش سبزی همراه است.

لیست غذا  آفریقای جنوبی


» نظر