سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون ساختمان

اتوماسیون ساختمان

سیستم اتوماسیون ساختمان کم‌مصرف و انعطاف‌پذیر:

سیستم‌های نوآورانه برای ساختمان‌های کم‌مصرف برای شما یک ارزش‌افزوده واقعی ایجاد خواهد کرد.

ساختمان‌ها نه تنها فضایی برای کار و فعالیت و زندگی ارائه می‌دهند، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری نیز محسوب می‌شوند. در حال حاضر، ساختمان‌ها بیش از چهل درصد از انرژی مصرف شده در سراسر جهان را به خود اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید این هزینه را با استفاده از سیستم اتوماسیون ساختمان به حداقل برسانید.

سیستم اتوماسیون ساختمان به شما این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از مانیتور وکنترل انواع مختلفی از عملکردها و سیستم‌های ساختمان، به حد قابل قبولی از صرفه‌جویی انرژی در ساختمان دست پیدا کنید. این ویژگی‌های صرفه‌جویی در انرژی باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی ساختمان می‌گردد. سرمایه‌گذاری در این فن‌آوری آینده‌گرا، می‌تواند باعث بازگشت سرمایه و کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای (CO2) شود که در واقع یک ارزش افزوده واقعی برای ساختمان شما می‌باشد.

اتوماسیون ساختمان یک سیستم نوآورانه برای پاسخ‌گویی به تمام نیازها:

حداکثر انعطاف‌پذیری برای سرمایه‌گذاری بلند مدت در خانه هوشمند می‌باشد.

اگر در کاربری ساختمان تغییری ایجاد شد یا نیاز به اصلاح آن باشد، سیستم اتوماسیون ساختمان می‌تواند خود را با تغییرات جدید وفق دهد و به صورت انعطاف‌پذیر عمل کند.

استانداردهای ارتباطاتی باز، باعث ایجاد قابلیت‌های یکپارچه‌سازی مقرون به صرفه‌ای برای نیازهای ساختمان می‌گردد و شما از حداکثر سازگاری آن با IT بهره‌مند می‌شوید.

به دست آوردن بهره‌وری و کارایی مشخص:

اتوماسیون ساختمان هزینه‌های مصرفی شما را به طور مستمر کاهش می‌دهد و فواصل تعمیر و نگهداری را کم می‌کند در نتیجه بهره‌وری ساختمان هوشمند افزایش می‌یابد.

1- مدیریت ساختمان: مرکزی و در درسترس

سیستم اتوماسیون ساختمان خود را از یک مکان مرکزی کنترل و هدایت کنید. با استفاده از ایستگاه مدیریت ، شما به راحتی می‌توانید داده‌های انرژی را ضبط کنید و عملکرد آن را بر مبنای نماد برگ سبز انرژی بهینه‌سازی کنید. علاوه بر این، روند انرژی مصرفی نمایش داده‌شده ، شما را به صورت لحظه‌ای آگاه می‌سازد بنابراین شما می‌توانید به موقع برای جلوگیری از اتلاف انرژی اقدام کنید.

2- اتوماسیون محل سکونت: کارآمد و انعطاف‌پذیر

سیستم اتوماسیون ساختمان تمام جنبه‌های ساختمان از تهویه مطبوع (HVAC) تا نور و پرده را کنترل می‍‌کند و این اجازه را به شما می‌دهد تا هزینه‌های مصرف انرژی را کاهش دهید در حالی که آسایش محل زندگی شما افزایش می‌یابد.

روشنایی همسان:

سطح روشنایی برای مطابقت با شبانه‌روز، به طور خودکار تنظیم می‌گردد. هنگام نیاز، پرده‌ها برای اطمینان از استفاده بهینه نور طبیعی و جلوگیری از تابش خیره‌کننده باز می‌شوند.

دسترسی از راه دور از طریق اینترنت:

با استفاده از ویژگی تحت شبکه بودن سیستم اتوماسیون ساختمان، شما می‌توانید به سیستم اتوماسیون ساختمان خود از طریق اینترنت یا اینترانت در هر زمان یا مکان دسترسی داشته‌باشید. این ویژگی به شما این اجازه را می‌دهد تا سریعا به هشدارها یا پیام‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری پاسخ دهید و از راه دور اقدامات مقتضی مانند عیب‌یابی یا بهینه‌سازی آنلاین را انجام دهید.

مزیای سیستم اتوماسیون ساختمان:

  •  نظارت و فعالیت آسان از طریق رابط‌های کاربری گرافیکی.
  •  کاهش هزینه‌های انرژی با استفاده از نماد برگ سبز و برنامه‌هایکارآمد انرژی.
  •  افزایش ایمنی از طریق سیستم مدیریت هشدار مرکزی.
  •  مداخله زودهنگام بر اساس هشدارهای خودکار.
  •  داده‌های دقیق برای تصمیم‌گیری و تجزیه و تحلیل.
  •  افزایش ایمنی کاربری از طریق صفحه نمایش خاص کاربر.
  •  عملکرد کارآمد از طریق دسترسی تحت شبکه.

 

Try to solve the new Formula Cube! It works exactly like a Rubik"s Cube but it is only $2, from China. Learn to solve it with the tutorial on rubiksplace.com or use the solver to calculate the solution in a few steps. (Please subscribe for a membership to stop adding promotional messages to the documents)


» نظر