سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید یک وب سایت داشته باشیم؟

 

why-should-we-have-a-website

چرا باید یک وبسایت داشته باشیم؟ چرا هزینه طراحی سایت را متحمل شویم؟

با توجه به رشد و گسترش دنیای اینترنت شاید این سوال که چرا باید یک وبسایت داشته باشیم یک سوال پیش پا افتاده و قدیمی به نظر بیاید اما در مقابل دلایل بسیاری برای کاربران وجود دارد که آنها را از داشتن یک وب سایت منصرف می‌کند.

مهمترین دلایل داشتن یک وب سایت

  • امروزه مردم کالا و خدمات و نیازهای مد نظر خود را در دنیای اینترنت جستجو می کند.
  • با قرار دادن اطلاعات کالاها و خدمات شغل و حرفه ای خودتان در وب سایتتان به میزان بسیار زیادی در زمان و هزینه و تعداد پرسنل تان صرفه جویی کنید.
  • امروز داشتن یک وب سایت برای یک کسب و کار به نوعی تایید کننده آن کسب و کار و یک نوع استاندارد برای آن کسب و کار می باشد.
  • وب سایت شما شعبه 24 ساعته کسب و کار شما می باشد.
  • هزینه پرسنل پذیرایی و زمانیکه برای ارائه اطلاعات به مشتریانتان صرف می شود بسیار بیشتر از هزینه طراحی یک وب سایت خوب است.
  • طراحی یک وب سایت حرفه ای و درج محتوای تخصصی در آن می تواند شما را به عنوان یک مرجع در کسب و کار خودتان معرفی کند.
  •   برای  مشاهده یک وب سایت هیچگونه محدودیت جغرافیایی وجود ندارد یعنی مشتریان شما در نقاط گوناگون جهان به اطلاعات کسب و کار شما دسترسی دارند.
  •  شما می توانید به صورت مستقیم کالاها و خدمات خود را در وب سایت تان به فروش برسانید و هزینه آنها را به صورت آنلاین دریافت کنید.
  • شما به سادگی می توانید با قرار دادن فرم های مختلف برای ایجاد ارتباط با مشتری ، اخذ نمایندگی ، نظرسنجی های گوناگون از وب سایت داستان استفاده کنید.
  • اگر یک وب سایت حرفه ای داشته باشید و از خدمات سئو برای آن استفاده کنید وب سایت شما هر روز ارزشمندتر خواهد شد و مشتریان شما با جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل شما را پیدا خواهند کرد.
  • اگر شما یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید برای طراحی وب سایت یک بار هزینه خواهید کرد اما تبلیغات چاپ بارها و بارها و بارها برای شما هزینه بر می باشد.
  • تبلیغات چاپی به یک محدوده مشخص جغرافیایی محدود می‌شود اما وب سایت شما هیچگونه محدودیت جغرافیایی ندارد.
  • سئو سایت در کنار طراحی سایت به جذب مشتریان بالقوه برای وب سایت شما کمک بسیاری خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی : چرا باید یک وب سایت داشت؟ اهداف طراحی سایت چیست؟


مهمترین دلایلی که افراد را از داشتن یک وب‌سایت منصرف می‌کند و یا ارزش داشتن یک وب سایت حرفه ای را ناچیز و بی ثمر جلب می دهند دلایل زیر می باشد.

هزینه طراحی وب سایت

طراحی یک وب سایت حرفه ای کارآمد هزینه بالایی دارد و این هزینه بالا معمولاً افراد را از داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد پشیمان کند

فعالیت در شبکه های اجتماعی

بارها و بارها برای من که در زمینه ی طراحی وب سایت و بهینه سازی و سئو وب سایت فعالیت دارند پیش آمده که با مشتریانی روبه‌رو می‌شوم که شبکه های مجازی مانند

اینستاگرام

فیسبوک

توییتر

تلگرام

وایبر

لاین

گوگل پلاس

لینکدین

و غیره

را به داشتن یک وب سایت ترجیح می دهد.

هزینه پشتیبانی و نگهداری وب سایت

یک وب سایت پویا کارآمد و زنده ای نیاز به نگهداری پشتیبانی و به روز رسانی دارد گاهی اوقات هزینه ی پشتیبانی یک وب سایت برای مالک وب سایت توجیه ناپذیر جلوه می کند.

دلیل این افراد در نگاه اول شاید منطقی و درست به چشم بیایند.

دلیل این افراد برای ترجیح دادن شبکه های مجازی به یک وبسایت این است که

  1. داشتن و فعالیت در شبکه‌های مجازی هزینه ای برای آنها در بر ندارد
  2. شبکه های مجازی به شدت مورد استقبال مخاطبین قرار گرفتند

این دلایل کاملاً درست می باشد اما  فعالیت شبکه های مجازی در ایران هر  روز می‌تواند با اختلال و فیلترینگ مواجه شود.


مقاله پیشنهادی : با سئو سایت نتایج ابتدایی گوگل را تسخیر کنید


شما مالک شبکه مجازی خودتان نیستید صرفاً بهره‌بردار هستید

اگر شما در شبکه مجازی مثل وایبر یک کانال و یا گروه بسیار عظیم و گسترده ای راه اندازی کرده باشید با فیلتر شدن وایبر و کوچ مخاطبین به تلگرام تمام اندوخته های شما از دست می‌رود.

پس اگر به دنبال یک انتخاب صحیح و درست می باشید شما باید در شبکه های اجتماعی فعالیت بسیار گسترده ای داشته باشید و این فعالیت را به سوی وب سایت خودتان سوق بدهید شبکه های اجتماعی باید باعث ارتقاء وب سایت شما بشوند تا وب سایت شما هر روز ارزشمندتر و پر بازدید تر و درآمدزا تر باشد پس درست انتخاب کنید

با خدمات طراحی وب سایت و سئو سایت تیپ تاپ لب هر روز حرفه ای تر دیده شوید


» نظر