سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مدار بسته واردات و فروش انواع دوربین مدار بسته

واردات و فروش انواع دوربین مدار بسته

شرکت فنی مهندسی نگاه سیستم از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه واردات و اجرای سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته آغاز نموده است. این شرکت با داشتن کادر مهندسین  مجرب و  متخصص امکان واردات مشاوره طراحی فروش نصب و راه اندازی آموزش و خدمات پس از فروش را فراهم آورده اند .

همچنین شرکت نگاه سیستم با هدف جلب رضایت مشتری و ارایه خدمات با کیفیت بالا واردات و مونتاژ دوربین های مدار بستهhinix را به بازار ارایه کرده است.

معرفی کمپانی برند hinix 

کمپانی hinix  در سال 2008 تاسیس گردیده است نبوغ و نوآوری hinix باعث شد تا این کمپانی به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو برای محصولات دوربین های مدار بسته در چین مطرح شود. ما در تحقیق و توسعه تولید انواع مختلف سیستم های نظارتی از جمله دوربین های آنالوگ دوربین های (IP AHD)DVR. NVR. AHR   و غیره با توسعه و پیشرفت در این سال ها و تخصص مهندسین hinix در آینده ی نزدیک محصولاتی با تنوع بیشتر و تکنولوژی جدیدتر گامی بلند در عرصه سیستم های نظارتی برخواهد داشت. ما به اصل کیفیت در رشد فناوری و توسعه و خدمات برای همیشه پایبندیم. تکنسین های کنترل کیفیت ما با بررسی تمام محصولات دوربین مدار بسته قبل از حمل و نقل اقدام می کنند. محصولات ما دارای گواهینامه iso9001 و سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه های بین المللی مانند CE-ROHS-FCC می باشند. تا به امروز محصولات ما به بیش از 50 شرکت در بیش از 30 کشور در جهان به فروش می رسد.

شرکت فنی مهندسی نگاه سیستم تنها نماینده رسمی کمپانی hinix در ایران بوده و آماده پذیرش نمایندگی در سراسر کشور می باشد.


» نظر